Tuesday, January 27, 2009

名古屋 ♪ 飛驒高山 ♪ Day Four ♪ 27 Jan 2009

高山 飛驒 高山 Alpina Hotel Takayama

今日10點多就起身了....梳洗後便到麥當奴食brunch...
日本的麥當奴好似特別好食....應該是心理作用啦....


今日天氣好好....我地決定去飛驒睇吓...




車程大約30分鐘.....



飛驒桃

飛驒牛

很快就到啦..泊好車後我地就步行四處遊覽








之後我地又去買了飛驒的特產味噌燒餅....猴寶寶...同一個叫牛丸既畫家的作品..有postcard..mouse pad...


猴寶寶


一場來到飛驒...當然要試試飛驒牛乳

遊覽完畢後...我地又想去白川鄉睇睇...不過途中見到呢個牌....




不過...我地仲要繼續去.... >.< 最後當然係去唔到啦...因為積雪太多....山路已經封閉....

之後睇下旅遊書...見到下呂好似不錯...又唔係太遠...
被騙了....其實是好遠的...行了好多山路...
去到已經7點多8點了...下呂是一個溫泉區....入黑後真的是無人的....

好黑啊 ...... >.<
遊了咁耐車河...決定回去高山啦....到達高山已經9點多....我地又去了備長扇屋食晚飯....



食完飯...返酒店浸了一陣溫泉...便訓覺了...因為今天真的很累啊 !

No comments:

Post a Comment